„Zakodowana Kraina Przygód Zosi” - Międzynarodowy Projekt STEAM

Liczba odwiedzających: 54

Uczniowie klasy 3e, pod opieką p. Eweliny Gawryluk i p. Katarzyny Patyńskiej, przystąpili do udziału w całorocznym, międzynarodowym projekcie STEAM pod nazwą „Zakodowana Kraina Przygód Zosi”. To wyjątkowa inicjatywa, która wprowadzi uczniów w fascynujący świat nauki poprzez zabawę, rozwijając przy tym umiejętności pracy w zespole oraz umiejętność kreatywnego myślenia. 
Rozwój kompetencji STEAM – uczniowie zyskają umiejętności z zakresu nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki w sposób zintegrowany i praktyczny. 
Kreatywne myślenie – realizacja zadań pobudzi wyobraźnię i twórcze podejście do rozwiązywania problemów. 
Umiejętności kodowania – poprzez zabawę, dzieci nauczą się podstaw programowania, co rozwinie ich logiczne myślenie. 
Praca w grupie – współpraca nad projektami pozwoli uczniom doskonalić umiejętności komunikacji i współdziałania w zespole. 
Świadomość kulturowa – zadania związane z różnorodnymi świętami poszerzą wiedzę uczniów na temat różnych tradycji i zwyczajów. 

„Zakodowana Kraina Przygód Zosi” - Międzynarodowy Projekt STEAM
„Zakodowana Kraina Przygód Zosi” - Międzynarodowy Projekt STEAM, foto nr 1, „Zakodowana Kraina Przygód Zosi” - Międzynarodowy Projekt STEAM, foto nr 2,